Uutta blogissani!

Blogissani on nyt kuukauden panda-blogi ja viikon panda! Ehdottakaa kommenteissa kuka olisi titteleiden arvoinen panda!

♥Unimuru♥

lauantai 12. maaliskuuta 2011

Vihaa...

Heippa pandaset!

Noniin otsikkoon... Niin, minusta tuntuu, ettei minua hyväksytä panfussa! Taisiis, kun eilen olin siellä, aluksi kaikki oli minun kavereita, ja sitten kun alettiin kasailee bändei, nii kukaan ei halunnu mua bändiinsä laulajaksi. Sitten mun kamu Sasse pääs ilman mitään aina mukaan. No eipä tuo sinänsä mikään ihme, ku bändin perusti Juuso-Hiphop... Mutta kuitenkin, minusta tuntuu, että minua niinkuin... öh... syrjittäisiin. On onneksi niitä pandoja jotka jäivät lohduttamaan minua. Näihin ihaniin pandoihin kuuluu LunaLoveKiva! Sitten on niitä jotka selkeästi vihaa minua. Näihin... ei niin kivoihin pandoihin kuuluu ainakin Heidi1000 (tai joku sinne päin), ei muuten hän saattaa olla ihan mukava panda, mutta jostain syystä, hän ei vain halunnut olla tekemisissä minun kanssa.... No mutta pointtina on se, että tuo on todella töykeää käytöstä! Noita tilanteita varten on tulossa kohta olevat teemaviikot Important frend.

Asiasta kukkaruukkuun...

Maxista on tullut  unien tulkitsija! Kuulostaako hassulta? No minusta hiukan! Hän yrittää tulkita "Ankan" unen. Hän on päätynyt samoihin suuntiin johtopäätöksellään, kuin minä.... katsotaan, mitä tässä käy...

♥Unimuru♥

8 kommenttia:

  1. Sulla ei oo oikeutta sanoo noin! Moni panda tietää ihan tarpeeks hyvin että mitä mulle ja mun parille kaverille on käynyt, ni ei sun sitte tartte vielä julkistaa sitä 31 lukijan luettavaksi! Tiiän kyllä ihan hyvin että Juuso oli hieman töykee ja ei sanonu oikein. Yritin kyllä ehdottaa sua laulajaks mut en voi sille mitään että ne halus mut. Syytäkö mä siihen oon. Ei aleta riitelee koska toi on vaa mun kanta ja sen takana pysyn

    VastaaPoista
  2. Hei, Unimuru!

    Minusta olet oikein hauska, ja ystävällinen Panda ;) Sinussa tosiaan ON ainesta kuukauden bloggariksi! Sinulla ei ole kirjoitusvirheitä, ja osaat muokata TOSI hyvin kuvia :D Käytät varmaan PiZapia? Minä käytän sitä. Käytätkö Picnikkiä? Minä käytän ;D Molemmat ovat ilmaisia. Kun Anskumuru lopetti, niin sinä tulit tilalle, eli olet kuin Anskumuru! Olet yhtä hyvä kui hän!


    Tassuittain, Kissafani123!

    VastaaPoista
  3. Kissafani123: Kiitos kovasti! Mutta tuo, että tuli Anskumurun tilalle OwO en ois ikinä odottanut, et mua häneen verrataan! Kiiitos!

    Sasse: Juu, onhan toi sun kanta, mutta mulla on nyt vähän noi sun kaverit käyny hermoille! Sun Kaveri haukkuumua ja pitää mua hölmönä nollana! Et ei se kovin mukavaa oo! Mut sul on omat kaverit, ja mul omat! Toivoisin vaa, et mua arvostettais hiukan enemmän...

    VastaaPoista
  4. Sano vaan juusosta mitä haluut. Ei enää kiinnosta. Loppaan panfun heti ku tuun lomalta. En vaa enää kestä, oisitpa ollu panfus tänää täs illal. Krisun jutuista en voi sanoo mitää (tiiäthän sä tän tilanteen) Mutta miten vaa: Loppaan ja kukaa ei voi estää, mä en enää kestä ketään :(

    VastaaPoista
  5. Sasse: En mä tarkottanu loukata, enkä TODELLAKAAN haluu, et loppaat! Mutta sä et tiiä, kuinka paljon mä kärsin. Tyylii nytkin itken, mut sun valintahan se on. Mut mullakin on TODELLA vaikeaa! Mut kivaa jatkoo sulle! Koulussa nähää.

    VastaaPoista
  6. Unimuru? Enkö mä sitten olut puollustava panda?
    Niinku että halusin sut laulajaks mut Heidi halus laulajaks, ja mä taas halusin sut, joten sinusta olisi voinut tulla laulaja muttakun et enää halunnutkaan..

    -flora-prinsessa♥

    VastaaPoista
  7. Olen eri mieltä kaikkien kanssa.... ensinnäki: Kaikki aina halu olla bändis laulaja? eiks nii (miulle on ihasama, mitä teett.. kaikki kasas ensi apuliiton, ja sit tekivät bändejä DX jote iha sama [ei vois ne hesalaisten touhut yhtää enempää kiinostaa])
    Toiseks:Kissa fani123.. mie en oo nähny YHTÄÄN unen muokkaamaa kuvaa.. onko mulla silmis vikaa.. OwO
    Kolmanneks: Se on iha ihmisen oma asia loppaako...

    Ed

    VastaaPoista
  8. Ed: Juu... kyllä minä olen kuvia muokannut, mutta en ihan lähiaikoina, kun on ollut kiireit... paljon. Juu... luovuin jo laulajan urasta XD Ei jaksa enää näit rumbiiXD

    Flora-Prinsessa: Tottakai olit minua puolustamassa, ja olen kiitollinen siitä! Onneksi minulla on teidät kaikki kivat pandat!

    VastaaPoista

Kommentoisitko? Se auttamisi minua tietämään teidän ajatuksia=D