Uutta blogissani!

Blogissani on nyt kuukauden panda-blogi ja viikon panda! Ehdottakaa kommenteissa kuka olisi titteleiden arvoinen panda!

♥Unimuru♥

perjantai 11. maaliskuuta 2011

Feikki Ella

Heido pandaset!

Minä olin kavereitteni kanssa panfussa, kun sinne ilmestyi joku Panfu:Ella10. Se väitti et on Ellan toinen tyyppi ja ei oo vaan ehtinyt kirjottaa siit blogiinsa! Kukaan ei uskonut. Kysyttiin siltä ellaa koskevii kysymyksii ja sil kesti ihan sikakauan vastata niihin! Se luki vastauksii "Omasta" blogistaa. Sit se ei muistanut edes omia syntymäpäiviään! Mnusta on säälittävää, että yrittää tulla suosituksi sillä, että väittää olevansa joku julkkis! Minusta jokaisen pitää päästä teoilla julkikseksi eikä sillä että huijaa olevasa joku muu! Saahan nimi olla vaikka Panfu_Kamaria11, mutta kunhan et sano, että olet Kamarian toinen tyyppi. Sanot vain, että annoit nimen hänen mukaans, koska pidit nimestä, halusit nimetä hänen mukaan tai vain halusit muuten vaan olla hänen kaima! Mutta omat teot ja nimet johtaa julkisuuteen, EI valheet!

♥Unimuru♥

12 kommenttia:

  1. Oot kyl ihan oikeessa. Moni sanoo olevansa Ella, Max tai Kamaria koska he haluavat olla kuuluisia.

    VastaaPoista
  2. Niin oot... en ainakaan tee niin!

    VastaaPoista
  3. Juu, niin oot. Mä en tee niin, ellen olis joku suosittu tyyppi :)

    VastaaPoista
  4. Nyt lähti kilpailuun osallistumisteos tulemaan!

    VastaaPoista
  5. Mulla oli joskus semmonen feikki-Ella, sen nimi oli Panfu_EIla Niinkuin kun sanassa "ella" on kaks L-kirjainta, niin toinen onkin niistä iso I. kätevää, mutta mä oon poistanu ton ukon jo ajat sitten... xD

    VastaaPoista
  6. on toi aika ilkeetä TT^TT mite joku voi huijata tollee!!

    VastaaPoista
  7. Oot oikeessa munkin mielestä. ;) Olen tavannut monta kertaa tyyppejä, joilla on ollut jonkun "kuuluisan" Pandan nimi. =( Kannattaa keksiä omalaatuisia nimiä. :)

    VastaaPoista
  8. Jep, sillä kesti aivan hiiiiiiiiiiiiirveenä vastata se ei edes tiennyt omaa syntymäpäiväänsä!

    VastaaPoista
  9. Unimuru,ihana toi sun juttus ku sanoiit,osaaks tehä tommosen ylä kuvan mä en osaa voisiksä tehä jonkun laisen mulle? ♥

    VastaaPoista
  10. Ja voiks liittyy mun oman blogin lukiaks ???? :O

    VastaaPoista
  11. Nannakisuli: Kiitti! Joo, toi ylis ei oo mun tekemä. Minä tilasin sen Tillervolta, joten jos tykkäät, niin mene tilaamaan :D

    VastaaPoista
  12. Ei kukaan ees uskonu, että se on Ella, joten ei oo ilkeetä!

    VastaaPoista

Kommentoisitko? Se auttamisi minua tietämään teidän ajatuksia=D