Uutta blogissani!

Blogissani on nyt kuukauden panda-blogi ja viikon panda! Ehdottakaa kommenteissa kuka olisi titteleiden arvoinen panda!

♥Unimuru♥

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Vähennän bloggaamista... paljon...

Heippa ihanat pandaset!

Juu... Tuo otsikko... Niin.

Panfu on kiva paikka, eikä kukaan koskaan uskois, et sekin vois tuottaa harmii ihmisten välille, mut näin nyt kävi... On monia henkilöitä jotka ovat nyt sotkenut, koko minun elämäni! Panfu sekosi nyt asiaan mukaan, joten pidän taukoo, ja toivon, et asiat järjestyy. Joten nyt kirjoitan paljon vähemmän. Ainakin jonkin aikaa. Saattaa olla, että olen jo kahen päivän päästä taasnormaalisti! Se riippuu ihan siitä, miten asiat minun elämässäni etenee. Jostain syystä, minua pidetään tyhmänä ja hölmönä. Minua pidetään rumana. Minut on saatu (mm. sassen blogissa ja kommenteissa (myös omassani)) Näyttämään hölmöltä. Kaikki tuntuu vihaavan minua. Jotenkin minä toivon, että muuttaisimme lappiin, jotta kaikki kaveri ja KAIKKI muu muuttuisi. Kukaan ei tuntisi, ja voisi aloittaa tyhjältä pöydältä. Minusta siis tuntuu, että minulla ei ole kavereita, tai edes niitä ihmisiä (tai pandoja) jotka pitäisi minusta. He tietävät itse, jotka ovat tähän osallisia. En syytä ketään, vaan itseäni. Toivottavasti teillä muille menee hyvin! Ja onnee kaikkeen jatkossa!

♥Unimuru♥

6 kommenttia:

  1. Toivottavasti palaat kirjotteleen ku tää on nii ihana blogi! ♥

    VastaaPoista
  2. :( En minä ainakaan sinua vihaa... Enkä usko, että kovin moni muukaan... Kannattaa yrittää olla välittämättä tai pahoittaa mieltä, asioiden on tapana kyllä selvitä aikanaan.

    ~Tillervo~

    VastaaPoista
  3. Voi Unimuru, mä välitän susta paljonkin! Olet ihana Panda! Vaikka jotkut saattavat olla töykeitä, niin muista, että tältä planeetalta löytyy myös niitä jotka pitävät sinusta ja haluavat yhä ola ystäviäsi! Koeta jaksaa, Unimuru, ja muista, että ei väliä mitä muut sanovat, olet yhä vain mahtava ja ihana Panda! Älä lannistu!
    Neg

    VastaaPoista
  4. Jenna: Tottakai mä kirjoitan! Toistaiseksi..

    Tillervo: Kiitos! Onneksi on edes joku tota mieltä!

    Negrita: iitos, ootte kultaisia pandoja!

    VastaaPoista
  5. Hei!

    Unimuru, olet kultainen Panda. Et ole tehnyt kenellekään MITÄÄN pahaa... Mutta... Minä en vihaa sinua! Älä lopeta, JOOKO?

    Kissafani123:n pyynnöstä, ÄLÄ AINAKAAN LOPETA!


    Tassuittain, Kissafani123

    VastaaPoista
  6. Kissafani123: En ole lopettamassa!

    VastaaPoista

Kommentoisitko? Se auttamisi minua tietämään teidän ajatuksia=D