Uutta blogissani!

Blogissani on nyt kuukauden panda-blogi ja viikon panda! Ehdottakaa kommenteissa kuka olisi titteleiden arvoinen panda!

♥Unimuru♥

maanantai 28. maaliskuuta 2011

Keräys Japanin hyväksi!

Heippa pikku pandaset!

Panfu teke keräyksen Japanin hyväksi, ja me kaikki voimme auttaa siinä! Kaikki pelaa ensiksi kauheasti pelejä, ja sitten kaikki pandat voivat lahjoittaa panda kolikoitaan, niin, että ne lopulta lasketaan, ja sitten muutetaan euroiksi ja lähetetään Japania auttavaan järjestöön!

Minä olen pelanut kauheasti pelejä, koska minä haluan auttaa! Minua surettaa aina kaikki katastrofit ja niiden tuhot! Joten minustaon ihana auttaa!

♥Toivottavasti teidänkin mielestä!♥

♥Unimuru♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoisitko? Se auttamisi minua tietämään teidän ajatuksia=D