Uutta blogissani!

Blogissani on nyt kuukauden panda-blogi ja viikon panda! Ehdottakaa kommenteissa kuka olisi titteleiden arvoinen panda!

♥Unimuru♥

keskiviikko 18. toukokuuta 2011

I believe that this story end ...

Laittakaa tää soimaan samalla kun luette...

Juu, moikka...

Niinkuin kaikki on huomannut, en enää kirjoittele blogiini kuin TOSI harvoin, ja muutenkin käyn panfussa aina silloin tällöin tosi harvoin. Joten ajattelin lopettaa/pitää PIIIIIIIIIITKÄÄÄÄÄN tauon panfuilusta. Blogiani on haukuttu huonoimmaksi ikinä. Oliko se merkki siitä, että minun kuului lopettaa ja antaa tilaa uusille? En tiedä, mutta siltä se tuntui. Mutta minulla on todella paljon ihania ystäviä joita tahdon kiittää syystä tai toisesta...

Kiitän:

Tillervoa, koskahän oli ensimmäinen lukijani ja auttoi minut alkuun. Hän opasti ja on pysytnyt ystävänäni. Panfu ei olisi mitään ilman sinua!
Sassea, koska hän on minun ihunainen ystäväni kaikkialla! Panfu ei olisi mitään ilman sinua.
Toffeenallea, koska hän oli ensimmäinen tapaamani kuukauden bloggari, ja hän rohkaisi minua jatkamaan bloggaamista. Panfu ei olisi mitään ilman sinua!
Kissaafania, koska hän on ollut kanssani vaikeinakin aikoina, ja nauranut aina mukanani. Lisäksi hän kirjoitti minulle ihanan kommentin joka sai minut bloggamaan. Panfu ei olisi mitään ilman sinua!
Kaikkia jotka ovat kommentoinee blogiani, koska he antoivat voimaa jaksaa blogata, vielä viimeiset hetkeni! Panfu ei olisi mitään ilman teitä!
Kaikkia jotka osallistuivat kilpailuihini, koska he saivat oloni tuntumaan siltä, että blogiani luetaan ja siihen jaksetaan paneutua! Sain aivan ihania kuvia ja tarinoita ♥ Panfu ei olisi mitään ilman teitä!

Heita on vielä niin monia, ettäm ette jaksaisi lukea loppuun, joten kiitän teitä kaikkia yhteisesti!

Kiitos♥

Mutta on minulla pandoja joilta minun pitää pyytää myös anteeksi... Joten pyydän anteeksi:

Sasselta, koska ehkä jossain muodossa loukkasin häntä.
Juuso-Hiphopilta, koska sanoin hänestä pahaa blogissani. Mutta kuitenkin haluaisin, että ymmärrät, ett' loukkasit minua silloin...
Heidi1000:lta, koska sanoin häntä ilkeäksi. Olen pahoillani jos loukasin, mutta minusta tuntui, ettet haluaisi olla kansani missään tekemisissä.

Ja on varmaan tuhansia, joita olen joskus loukannut joten pyydän kaikilta anteeksi.

Anteeksi

Mutta bloggaamista en kokonaan lopeta! En todellakaan! Jos halautte tietää miten minulla menee ja mitä minulle tapahtuu mene lukemaan oman elämäni blogia.

Kuitenkin panfun merkeissä, nämä on nyt hyvästit. Tulen vielä kerran tai pari panfuun ja sitten katoan...

♥:llä ja haikein mielin viimeistä kertaa Unimuru

17 kommenttia:

  1. Voi ei! ;'( Siis... lopetatko nyt tän Panfu-blogisi kokonaan... tai... nyyh...

    VastaaPoista
  2. Voi ei, Unimuru! EI!
    Mä luen sun blogiasi tosi aktiivisesti! Kuka muka on voinut haukkua tätä blogia surkeimmaksi ikinä? Tämä on tosi hieno! En ymmärrä haukkuja, en pysty ymmärtämään sillä olen niin eri mieltä heidän kanssaan, lammen, järven, valtameren toisella puolella. Miten kahdella ihmisellä voi olla näin eri mielipiteet tästä blogista? Se on ihana! IHANA! Mutta jos minä nyt menetän tämän.... luen myös oikean elämäsi blogia, samoin kuin Sassen. Ennen kuin ansku loppasi, en edes tiennyt että sellainen asia kuin "Panfun loppaaminen" on olemassa! Ei ole totta, ei voi olla... jatka kuitenkin aina kirjoittelemista oman elämän blogiisi, niin pysyn ajan tasalla kuulumisissasi ja tsemppiä tarinoitten luomiseen!! Jos lopetat Panfun, se kai tarkoittaa ettet enää käy meidän Pandojen blogeissakaan... jos haluat käydä IRL blogissani (jossa ei ole oikeaa nimeäni, osoitettani, tunnistettavissa olevia valokuvia eikä muutakaan kylläkään), niin mene osoitteeseen fairynblogi.blogspot.com!
    Emme unohda sinua, Unimuru!
    Love, Neg...

    VastaaPoista
  3. Voi ei kaikki! Mä alan itkee ku luen näit teiän kommeja! Nyt musta tuntuu, että mun pitäis jatkaa! Mutta niin kuin te ootte huomannu, en oo kirjoitellu tänne pitkään aikaan! Mutta tämä ei ole loppu! Luultavasti mä vielä palaan! Mutta kyllä te sen huomaatte, kun alkaa tulla taas postauksia. Yhyyy! Kyyneleet valuu oikeasti! Ootte kaikki niin ihania!

    VastaaPoista
  4. Anteeksi!
    Annathan anteeksi,en tarkoittanut.

    VastaaPoista
  5. Anteeksi!
    (oon se jonka pitäis pyytää anteeksi)

    VastaaPoista
  6. Ooon pahoillani!

    Tassut alhaalla noras

    VastaaPoista
  7. Anteeksi!
    Kaikki mitä olen tehnyt,voitko mitenkään antaa anteeksi?

    Tassuttain: noras,joka on surullinen kaikesta mitä on tehnyt

    VastaaPoista
  8. Olen pahoillani.
    Anteeksi!

    Voitko mitenkään antaa anteeksi?

    noras

    VastaaPoista
  9. Anteeksi unimru,olen tehnyt PAAHAAN virheen sua kohtaan.
    Tai sun blogiasi kohtaan.
    Tää on kiva blogi.
    Toivottavasti en jätä kovin pahoja jälkiä sydämmiisi.



    -Noras-

    ........harmi että lopetat takiani.:(

    ainakin luultavasti............

    VastaaPoista
  10. Voisitko katsoa viestin mun blogista.Se on tarkoitettu sulle.
    Se on anteeksi pyyntö viesti.

    VastaaPoista
  11. Älä lopeta! Sun blogis on tai oli ihana! Olisi ihanaa jos palaisit!

    VastaaPoista
  12. Noras: Ensinnäkin, en loppaa sun takii! Todellakaan! Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen! Mä en vain jaksanut kirjoitella tänne enää... Mut lue mun omaa blogia, siel mä bloggailen usemammin!

    VastaaPoista
  13. Mikä sen nimi on unimuru?
    Ja anteeksi jos laitoin monta kommentia.

    VastaaPoista
  14. Mun oman blogin osoite on:

    http://emmanstyleblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentoisitko? Se auttamisi minua tietämään teidän ajatuksia=D