Uutta blogissani!

Blogissani on nyt kuukauden panda-blogi ja viikon panda! Ehdottakaa kommenteissa kuka olisi titteleiden arvoinen panda!

♥Unimuru♥

sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Viipon vaapon...

Moikka!

Oikein aluksi minun on pakko pyytää anteeksi! Minun on olut pakko hiukan keventää tätä kirjoittelemista, koska koulu vie nykyään todella paljon aikaa. Harrastukseni ei ole kevyt, ja sitten olemme muuttamassa! Joten toivon, että te ihanta lukijani ymmärrätte minua. En ole unohtanut enkä mitään, mutta aika on mennyt nyt koville. Mutta olen kuvioissa taas!

Viipon vaapon.... Miksiköhän mä tein tuollaisen otsikon. En tiedä xD No mutta nyt ainakin on vipomis sunnuntai, eli palmusunnuntai! Olettekos käyneet virpomassa? Minä en, mutta minä olen ollut availemassa ovea. Suklaata minä kuitenkin olen saanut. Nam :D

Panfussa on sirkus (näin tosi pääsiäistä). Minä en kisaan osallistu, mutta onnea kaikille jotka osallistuu!

♥Unimuru♥

2 kommenttia:

  1. Hei Unimuru! Bloggaritiimin ensimmäinen tapaaminen järjestetään 27.4.2011 klo 18.30 ja tarvittaessa 28.4.2011 klo 17.00. Toivottavaa olisi että pääsisit paikalle sillä Bloggaritiimi keskustelee tärkeistä aiheista. Tänä keskiviikkona ja torstaina aiheena on ”Tasa-arvo” Tapaamme kirjastossa ja sieltä menemme Sassen puumajaan. Serveri on Bollywood. Terveisin: Sasse

    VastaaPoista
  2. sori jos laitoin sen kahteen kertaan

    VastaaPoista

Kommentoisitko? Se auttamisi minua tietämään teidän ajatuksia=D